FatosNazim53 Kızlar ben 7+4 haftadayim. Acaba benim gibi ilaç kullanmasına rağmen gece bulantilari olan var mı ?
Anneolmak188 FatosNazim53 bende var uykumdan uyanıyorum çok kötü üzücü bi durum rabbime şükür ama insan kötü oluyor psikolojik
FatosNazim53 Mahfediyor ya. Gece uykumdan bile uyandırıyor ama kusma yok henüz. Prilam kullanmama rağmen.