Kızlar bugün kahverengi lekelenme oldu bunun üzerine hastaneye gittim 37+1 haftadayım bu arada doktor çatı muayenesi yaptı 1 cm açıklık olduğunu söyledi nstye bağlandım ama hiç sancım çıkmadı eve geldim muayene sonrası ağrım olmaya başladı sürekli böyle bir durum yaşayan var mı?