Merhaba her kese .Ben 28+2 hamileyim bu gune kadar hep kiz dediler detayli ultrasonda da kiz dediler.Ama karninin weklinden erkeye benzetdik sende erkek olacak falan diyenler de var hic yanilma oldumu detayli ultrasondan sora?Bide 2 ayri doktor bakdi yani 2 doktor yanila 