Seherselim Canım şikayetlerin fıtık gibi duruyor. Ben de hamile kalmadan önce mr çekildim. Sonrasında çocuk istiyordum. Mr’da fıtık çıktı. Doktor bana hap veriyordu. Ona hamile kalmak istediğimi söyledim o zaman hamile kalırsan ağrın olunca jel kullan dedi. Adını yazayım sana canım. Belki alıp kullanırsın. “Tiyokas mono 12,5 mg1 g jel” hamilelik durumunda kullanmam için bu jeli verdi