Meltem34 insalalhh benimkide öyledir iyice bunaldim . Riskliyim 23 aylık oğlum var 31 haftayı buldum ama bana sor birde 31 haftadır bu değişiklik olsun diye anneme bile gidemiyorum sanırım o var. Snr bir hastane dün doğum başlamış dedi bir başkası kasılma var ama doğumu başlatmaya dedi iğne kullanıyorum hergun kan sulandırıcı artık kaldıramıyorum 14 kilo aldım bel fıtığının etkiliyor ama iğne ilaç derken yemesemde alıyorum.ilk doğumda 50 kiloyu geçtim şimdi daha az kilo yaptı ama neden anlamıyorum iğne yetersiz mi diyorum eşimle zaten sohbet hak getire adam riskinin birini bile bilmez maddi manevi coktum sanki dayanılmaz hale aldı doğum bitince geçecek hepsi biliyorum diyorum ama gel gör ki şuan biri dokunsan bağıra çağıra ağlarım hiçbir Dr a guvenimde kalmadı ameliyat günü yaklaştıkça içimdeki korkular artıyor aynı süreci yaşamaktan korkuyorum oğlumda 2 ay yataktan kalkamadım. :( Fizik tedaviye gitmem gerekiyor doğumda özel hoca bulunsun İst normal Dr lar ama çok pahalilar . Özel korse takmam gerek 3 ayrı ebatta ama bir tanesi 200 TL'den başlıyor . Emzirme olayım skntmi göğsümde kitle var diye ne yapacak bilmiyorum . Biopsi de yapılmıyor yapılsa da metaryal az geliyor diye tekrarlanıyor ve uyuşturucu yok dış çektirdim kabusum oldu . Doğuma kadar bekleyeceğim artık. Oğlum hiperaktif yatmam gerekmiş yatamıyorum destek için gelenlere bile ben hizmet ediyorum söyleyince eşimle kötü oluyorum içimde birçok şey var kimseye anlatamıyorum