annelikyolundaa merhaba bende de benzer durum yaşandı. Su an 38+3 um. 36 dan beri çok az kilo aliyor yakın takipteyiz. En son 38+0 ken 2840 kg di. Perinetologa da tekrar gittim. Her iki hekim de, kilonun kuvoze girme sebebi olmadığını, önemli olan gelişim olduğunu, kilolu doğup kuvoze giren bebeklerin olduğunu da söyledi. Benim en son 2 cm acilmam vardı. Bol yürüyüş yap, pazara kadar kendisi gelmezse sezaryen planlayacagiz çünkü bazı bebeklerin anne karnında gelişimi durup, dışarıda daha iyi gelişim gösterebiliyor dedi. Benim bebegimin karın çapı 2.5 hafta geriden geliyor, bu da beslenemediği anlamına geliyor. Diğer her şeyi normal. O yüzden korkma bunlar olan şeyler. Ilk basta beni çok strese soktular ama araştırdım ogrendim.