Elifnurrr80 Kızlarrr hamileliğinizde göğüs kafesinizde ağrı ve batma gibi şeyler oldu mu? Şuan 17+2 yim bugün göğüs kafesinde ağrı batma oldu
Eldgrn Elifnurrr80 17+1im bende şuanda batma değilde kaşıntı çok var bende yine bir doktora gözük istersen canım belki ciddi biseydir