sinemmdemirr Nurkr bende 25+5 im benimde biraz fazla şeker yüklemesi yapıldı bir şey çıkmadı doktorum hamur işi ve tatlıyı kestirdi
Balim25 Nurkr Canım bende de su fazlalığı varmış Dr um karbonhidratı tamamen kes dedi 30+5 teyim şeker yukelemesi de yaptırdım birşey çıkmadı ama son 1 hafta meyve suyu içmiştim o yapmış olabilir dedi Dr
Yagmur981 Bende 25 haftaligim ama böyle bişey yaşamadım şeker yuklmesi yaptırdınız mi bu haftalarda yapılıyor şekerden su fazlaligi olabiliyor
Ebru9966 23+5 bende de su fazlalığı var doktorum tatlıdan uzak dur dedi yoksa erken doğum başlar dedi.