Kamile_Murat Ilk gebeliğim 17 hafta 5 gunluk gebeyim ama bebeğimin harektlerini hissedemiyorim sizce normal mi yoksa dhaa erken mi
Tubatgn Kamile_Murat normalde 20den sonra hissediliyor canım ama bazılarımız erkenden başlıyor hissetmeye
RabiaMirze Kamile_Murat benimde 24 haftalık ilk gebeligim 20 den sonra başladı cok normal doktorumda zaten 20 den sonra başlar demişti merak etmeyin 🥰
esmaozdemir76 Kamile_Murat normal canim ben net hareketlerini 21. Haftamdan sonra hissetmeye başladım
Hande123- Kamile_Murat çok normal,sonra da o kadR güçlü tekme atıyo ki insanın canı acıyo,hissetmemek en iyisi😄
nek009 Kamile_Murat bu durumun cinsiyetle alakası yok canım kızımda 17 haftalikken hissettim şu an yine hamileyim bebeğim erkek onuda 17 haftalık hissettim bu durum muhtemelen kişinin vücuduyla alakalı bi durum diye düşünüyorum
gulssen Kamile_Murat çok normal tabiki de. İlk gebelikte zaten böyle içiniz bir tuhaf oluyormuş gibi oluyor hareket edince çok kararsız kalıyor insan hareket mi gaz mı diye😊
Sonikiuc Kamile_Murat kişi ile alakali bi durum.ama ilk gebelik için genelde 20 sonrasında hissedilir derler