zeynepikra_61 kizlar bakar mısınız bu kasilmalar düzensiz mi ? Düzenli mi ? Bugün daha da zorluyor beni dayanamıyorum yarına randevu buldum aldım yaşadığım yerde maalesef gideceğim bir doktor yok normal de gittiğim doktorum da 1 saatlik yol da 🥺🥺 kasılmalar olurken sırtıma Ağrı’da vuruyor 😩
Zynpbr00 zeynepikra_61 Kasılma nasıl bir şey? Benimde karnım arada sertleşiyor bir yerde top gibi şekil alıyor. Çok gergin oluyor karnım. Bu kasılma mı?
zeynepikra_61 fatmaa37demi5 Hala devam ediyor yarına kadar bir sorun olmaz dimi ya 😩 bu kasılmalar için birşey yapmazlar mı yarın 🥺 henüz çok minik 30 hafta da doğsa yaşar mı kafam allak bullak 😩
fatmaa37demi5 zeynepikra_61 yalanci sancilar bu kadar düzenli olmuyor yani acile gitme şansınız yok mu acaba bir şekilde. Ciğer geliştirici vurup eğer gerçekse bu sancılar durdurmaya çalışırlar
zeynepikra_61 fatmaa37demi5 Yasadigim yerde yok malesef acilde başlarından savusturuyorlar ilk gebeliğim de 36 haftada gittim durdurmak yerine yada bebeği kontrol etmek yerine başlarından savdilar ne yapacağımı şaşırdım 😩
Melismelo Benimde 32de düzenliydi ama nstde sancı cıkmadı, rahim ağzı kısalığım cıktı o yüzden erken doğum riskim vardı ciğer geliştirici vuruldum 2 doz ve 3gün hastanede yattım serum taktılar şuan 35+5 oldum herşey yolunda
zeynepikra_61 Melismelo Yarın nst bakarlar mi acaba 😞 her muayene de benim de bakılıyor rahim ağzı açıklığına falan 😞 bu gece uyku da uyumam sağ göğüs kafesimin altı da karincalaniyor iki gündür 😐
fatmaa37demi5 zeynepikra_61 yani bence devam ederse yine de bi gidin yarına kadar beklemeyin derim ama bilemedim
Melismelo Sağ üst karın bendede öyle uyuşuyor acıyor iğne batması oluyor ama o normal dedi doktor bebek artık büyüdü baskı yapıyor yada başka birşeye baskı yapıyo olabilir damar, sinir vs olabilir ondan oluyor yani o, sağ tarafıma bile yatamıyorum bu yüzden
zeynepikra_61 Melismelo bende sola yatamiyorum daha da çok uyuşuyor gece geçerse eğer dönüyorum sola doğru felaket karincalaniyor 😩
zeynepikra_61 Zynpbr00 evet top gibi oluyor taş gibi bir hal alıyor sonra geçiyor tekrar oluyor 🤷🏻♀️🥺 olurken de hissediyorum ben ağırlaşıyor karnım