Hep bebekleri mi konuşucaz biraz da kendimizi konuşalım 😅🥹 Ne durumdasınız kızlar?? Ben 32+3′üm ve öyle çok ağırlaştım ki aman yarabbim yok böyle bir şey. Yürüyüşüm iyice penguene döndü😅😂 En fazla yarım saat koltukta oturabiliyorum hemen sırtım ağrıyor rahatsız oluyorum , tüm günüm yatakta geçiyor. Yatakta yatmak da ayrı bi işkence 😤 sağdan sola dönerken çok zorlanıyorum 🤯🥵 Çok afedersiniz klozette otururken karnım bacaklarıma değiyor karnım sıkışıp kalıyor gibi hissediyorum acaba bebeğim sıkışmış mıdır diyorum kendi kendime😖😅 Benimle aynı şeyleri yaşayan var mııııı