[silindi] 12. Haftamda doktorumun da önerisi ile yaptırdım. Eve geldiler kan aldılar sadece. 3 gün sonra sonuxu aldım. Şükür ki herhangi bir problemle karşılaşmadık. Cinsiyetini kesin olarak ögrendik🥰 maliyetliydi evet ama bu süreçte pek düşünmüyor insan. İçimin rahat etmesi daha önemliydi🙏