Eşiniz kalacaksa ona da bişeyler koyun. Benim özel hastaneydi yani eşimin kalacağı belliydi. Adama bir don bile koymamışım ne alakaysa. Çocuk doğduktan sonra eve gidip üstünü değiştirdi öyle geldi :D
Bu arada bebek bezini fazla al. Ben sabah 10da doğum yaptım ertesi gün öğleden sonra 2 gibi çıktım. 15 bez koymuştum, yetmedi. Son bezi bağladım, taburcu etsinler diye dua ediyordum :D
Bebek için o kadar kıyafet kullanılmıyor. Tek takımla girdi çıktı. Hani yedek olsun da 6 tane zıbın vs fazla İnan.
Bir de havlu koyabilirsin