Anakralicee Anonim11 36 haftalığım 1 buçuk 2 ay arayla 2 kez kullandım bişey olmadı ama şikayetlerim de tamamen geçmiyor haftasonu tekrar söylemeyi düşünüyorum doktora çoğu kişi kullanıyor fitil ama tabi sizin haftanız ne kadar bilmiyorum içiniz rahat edecekse başka doktora sorun bence
Anonim11 maman-es ilk gittiğim doktordan memnun kalmadım ilgisiz biriydi muayene 5 dk sürüyordu fitili o verdi. Bizde farklı doktora gittik sonuçları gösterdik kullanmana gerek yok dedi o da her doktor farklı bişey diyor anlamadım bende
Gizemhoroz Enfeksiyondan dolayı 29+4 te önce parça seklinde sonra normal adet gibi kanamam oldu 3 gün 2 gece hastanede yattım ihmal etmeyin