eesrakip 38+3teyim artık doğurmak istiyorum 😩 psikolojim mi bozuldu artık bilmiyorum ama hergün yürüyüş yapıyorum, plates topu üstünde yuvarlanıyorum ama yok bir sancı kırıntısı bile yok 😒😒😒
eesrakip M_A ay allah en kısa zamanda kucağınıza almayı nasip etsin. Anne karnında bebel ne kadar çok kalırsa o kadar iyi diyolar ama benim ruh halim çok kötü 😄
eesrakip Esra_Anne ayy en yakın zaman da kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻 doğurunca oh be doğurdum sonunda dicem hahah 😄