Kızlar doktor 28 eylüle sezeryan günü verdi.Gün verene kadar bu kadar korkum yoktu ama resmen uykularım kaçmaya başladı,benim canım maalesef ki çok tatlı ve biraz takıntılı korkuları olan biriyim,normal doğum zaten yapamam mecburi sezeryan benimki zaten yapacak olsam ondan da korkardım,ilk gebeliğim ve çok korkuyorum.Bir arkadaşım on gün iki büklüm yürüdü lütfen sezeryan olanlar bana bu konuda bir şeyler söylesin çok acıyor mu😢😭kaç günde iyileştiniz çok ağrı oldu mu?