Herkese selam 27 haftalık hamileyim. Hemoroid dahada çoğaldı doktorumun verdiği kremler çözüm olmadı. Ağrı yok kanama yok sadece rahatsız ediyor ve tuvalet yapmada büyük sorun yaşıyorum ne yazıkki. Ikınma yapmıyorum tetikleyecek hiçbir tepki yapmıyorum . Bu sorunu çözenler var mı aranızda rica etsem yardımcı olur mu ?