sorybaby Arkadaşlar 9 haftalık hamileyim idrarımda 245 lökosit çıktı bu çok mu kötü bir durum ya lütfen yardımcı olur musunuz çok korkuyorum doktor sadece bir şase verdi onu da içicem gece
Alpsmami sorybaby idrar yaparken ağri,yanma sikayetleriniz var mi ? Ya da bobreklerde agri ? Acile mi gittiniz ?
Akmelkee sorybaby çok yüksek çıkmış canım ya bol bol su iç ve çamaşırlarını utuleyip giy ben öyle yaptım benim hemen düştü
Huriye1996 sorybaby evet yüksek monurol veriyorlardı bana ilk zamanlarda benim hala geçmediği için antibiyotik başladık hemde 16 idi sonuc sana da baslanmali
Fatma0090 sorybaby günde üc litre su mtlaka iç ve mutlaja ilaclarını düzenli saati saatine iç benim 44 cıktı en son suyunu getirir bu değer diyip hemn antibiyotik başlamıstık bende de sürekli tekrar ediyor 🤦♀️ bu yuzden bir kaybım var omda tedaviı eden olmamıstı ben dedim halde. Bunda da sürekli antibiyotik kullanıyorum lütfen cok dikkat et
sorybaby Alpsmami idrar yaparken agrim falan hiç yok 10 gün önce kadın doğum bir adet şase yazdı 10 gün sonra sağlık ocağından yazdırın dedi bende bugün gittim test yaptık yuksek çıktı dedi doktor yine aynı şaseyi yazdı kasıklarimda agri oluyor çoğunlukla çok korkuyorum
Alpsmami sorybaby saseyi kullamdiktan sonra herhangi bir azalma olacak mi tekrar teyit edip doktorunuza soyleyin bence eger bu kadar yuksekse saseyle dusmez sadece
Alpsmami sorybaby yok yok daha cok basindasiniz onlemini aldiktan sonra hic biseycik olmaz Allahin izniyle..hamilelikte enfeksiyona yatkinlik olabilir,bagisikliginiz saglam tutun bide bol bol su icin. Doktora gittinizde hala tahlil sonuclari ayni ise neden antibiyotik yazmadgini sorun yuksek cikarsa ve sase ise yaramazsa
sorybaby Fatma0090 yani doktora dedim antibiyotiğe başlayalım o Zaman diye doktorun demediyse yazamam dedi farkındaydım çok yüksek olduğunun Ya çok korkuyorum kadin doğum aciline gideyim mi o zaman bu ilk gebeliğim birşey olsun istemiyorum Ya
Fatma0090 sorybaby mutlaka gıt kuzum riske hiç atma bama 44 cıktınfa cok yuksek dedi kendı doktorum hmn ilac soyledi acile yazdır demişti hafta sonuydu
Celiktss Bollll su içip çok idrar yaparak vücuttan atarsınız. Şase verdiyde de gece yatmadan önce için, gerçi biliyorsunuzdur tutabildiğiniz kadar idrarınızı tutup içerde kalmalı o ilaç. Benim de yükseliyodu enfeksiyonum Şaselerle toparladım
Celiktss sorybaby bi dene canım, iki gün sonra da yeniden tahlil ver. Hala çok yüksekse antibiyotik verir. Bebeğin daha küçük bebeği çok etkilemez şuan enf
sorybaby Fatma0090 Ya çok teşekkür ederim ilginiz için ♥️ idrar tahlili yaptık şuan 29 olmuş inmiş baya 245 ten doktor bir şase daha yazdı iki gün sonra icin dedi bebeğin de durumu iyi gayet dedi çok şükür bol su için dedi o şekilde 🥰