Kızlar ilk kızım 3 yaşında o sezeryandi ikinciyi ssvd istiyordum doktorda tamam demişti ama benim sezeryanim esnasında miyomlarimda alinmisti ben bunu unutmuşum buğu. Söyledim doktora o zaman işler değişti dedi ikinci sezeryan olucak çok riskliymis ambenzer durumu yaşan var mi aynı şekil ssvd yapan var mi