momtobe8 İlk 15 hafta bende oyleydim. Su bile içemiyordum. Zorla cubuk kreker yiyordum. Birde işyerindeyken nispeten daha iyi oluyordum ama eve gittiğim anda ölücek gibi oluyordum. Şu da var yemedikçe daha çok mide bulanmaya başlıyor:/ zorlada olsa bişeyler yemeye çalışın. Kussanız bile vucudunuzda emilen kadarı kardır. Bebek ilk zamanlar sizin yediklerinizden etkilenmiyor ama siz zayıf dusersiniz. Zofer-zofran bende kullandım bi işe yaramadı:/ limonlu su da deneyebilirsiniz su ihtiyacınızı karsılar en azından. Temiz hava alın bol bol. İnşallah en kısa zamanda azalır bulantılarınız.
Nurbursa Scarlett canım hap degil damar yoluyla veriyolar ilacı onu çıkarma şansın yok. Zaten hap fayda etmiyorsa serum şeklini almak zorundasın