Burcuuuuu İlk gebeligimde de çok ağrıyordu o zaman bilmiyordum bel fıtığı oldugumu 20. Haftaya girdim ve aşırı derece ağrıyor tutuldu resmen eğilip dogrulamiyorum kalçama vuruyor ne yapmam lazım ya yaşayan var mı ne yapsam geçer