ZMM8888 kadın doğum acile gittim devlete bakmadılar bile normalde özele gidiyordum gece rahat hissetmedim kendimi aklıma takıldı sürekli gittim bakmadı bile yeşil alan normal servise gidin dedi. Allah kimseyi cidden vicdansız doktorlara yönlendirmesin boş oturuyordu bir kişi dahi yoktu normal acile giriş bile yapılacak durumda değildi. Yine lanet ettim bölesi vicdansızlar a