Nurosss Benimde 7 gün vardı yaptım ilk çizgi olur gibi oldu sonradan negatife döndü şuan 3 günüm var yine yaptım çokk hafif bir silik çizgi çıktı sizce hamile miyim kızlar
Meneksekara Nrinci çok teşekkür ederim yapmıştım test pozitif çıktı daha adetime 8 gün var ama adetim geçerse tekrarım artık