Kızlar merhaba ben 6 eylülde 3. Gün embiriyosu transferi oldum . 10. Gün test yaptırdım 69 çıktı beta değerim nasıl sizce.
İlk denemem çikolata kıstım vardı uzun protokol tedavinin hayırlısıyla sonuna geldim.
Doktor pazartesi tekrar test ver dedi yükselir mi sizce ?