hirahamza65 Kızlar ikili test yaptıran var mı doktor sevk verdi özel hastaneye ama maalesef yüksek fiyatlardan dolayı yaptıramıyoruz maddi durumumuz el vermiyor usg de doktor herşey iyi dedi hatta bir hafta önde dedi bir sıkıntı çıkarmı akıl verin lütfen :(
DuyguAytan34 hirahamza65 ben yapdırmadım yapdırmakda şart degil acıkcası ama istiyosan devletlerde de yapdırabilirsin
-Papatya- hirahamza65 devlet hastanesinde yaptırabilirsin cnm. Ben yaptırdım düşük risk çıktığı için üçlü yada dörtlü tarama istemediler.
zmg287 hirahamza65 valla bende ozel hastaneye gidiyorum hatta acibademe ama doktoruma dedim burda yaptirmak istemiyorum maddi olarak zorlar diye o da ben ultrason olcumlerini yaparim sen kani baska yerde verirsin dedi oyle yaptik hic de para vermedim fakultede yaptirmis oldum.. bebegin ultrason olcumleri ile kan verdigin gunun ayni olmasi gerekiyor ona dikkat et canim..
_edakrsu22 hirahamza65 İstanbul’da olsaydın tavsiyede bulunabilirdim istersen doktoruna sor devlette yaptırsam olur mu diye