İkisinin fonksiyonu farklı. Mochiyi kullanabilmek için göğsün çok dolu olması lazım. Bazen de bebek memeyi emerken diğerinden akmaya başlıyor, o zaman kullanabilirsin. Diğerinde kendin pompayla çekiyorsun zaten. Ben olsam pompalıyı alırdım sanırım yani çünkü göğüs her zaman kendi kendine boşalacak kadar dolu olmuyor.