Pijamaskeliler -Papatya- 19+3 üz hale başlamadiı benim de karnım.yagli ondan herhlde benimde ilk doktor 18.haftada gitgmde daha 3 haftan var hissetmek için dedi perinetolog
-Papatya- DuyguAytan34 4 gözle bekliyordum 16 da hissederim diye. 😁 şuana kadar sadece 2 defa hissettim
Pijamaskeliler -Papatya- benim ki her ultrasonda horon tepio yandın dediler aşırı hareketli ama ben hissedemiom erkek bebiş 🤣🤣
-Papatya- Pijamaskeliler 14 haftalıkken çok hareketliydi ama ondan sonraki ultrasonlarda sürekli uyuyor 😂 erkek bizimkide 🥰.
-Papatya- Pijamaskeliler haftaya detaylı ultrason randevum 😂 giderken artık Allah ne verdiyse çikolata bal meyve suyu 😂
Kr41 Doktorum hissetsende kıpırtı olur demişti anlık o da. Tam anlamıyla 20 ya da 21.haftada hissediliyormuş😇