Kızlar salı günü hastaneye 35+2 de 2 cm le ve düzenli 100 lere çıkan sancıyla yattım, nişanım da geldi, iki gündür düzenli sancılarla sadece 4 cm olabildim, sancılarım şu an durdu bebekte ilerlemiyor, baya doğumun başlayacağı yerde doğum durdu. Suyum da gelmedi gayet iyi, yarın eve geçeceğiz, bebek için gerekli müdaheleler yapıldı ciğer geliştirici vitamin vs, var mı böyle bişey yaşayan, 4 cm le eve gidip kaç gün sonra doğuma gittiniz?