halekayaa 10 dk da bir sancılarım var ama hastaneye gittiğimde açılma 1.5 cm di birde bebeğin başı tam kanala girmemişti. Akşam oldu sancılarım hala aynı şiddetde hafif hafif geliyor hızlandırmak için ne yapabilirim