poyrazvearya merve211 özele mi gidiyorsunuz devletde bana bunun bilgisini vermiyorlar yarın özele gidicem bakalım
Esrauysal poyrazvearya aşkım o doktor demiyor mal gibi bişey sen ona gitmeyi acil bırak çocuğumun durumu nasıl diye sordum da ben ümit hocaya onu biz bilemeyiz Allah bilir dedi özgür hocaya ben sormadım bile kendisi çocuğun durumu gayet iyi 120 gram dedi kendi anlattı gitme bence artık ona
merve211 poyrazvearya evet canm özeldeyim biz istemeden tedaylı ulturason bile yaptı çok memnunum doktorumdan
poyrazvearya Esrauysal ya bu saatten sonra gitsem kabuk eder mi ona hiç gitmedim ya annemde diyor boşver onu diye bana da öyle dedi iyi mi herşeyi dedim her şeyini Allah bilir dedi e herhalde Allah bilir
Mucizeuzra Ben 14+4 üm dün kontrolumde 150 gram olduğunu soyledi devlete gidiyorum bence devlet özel önemli degil doktorun iyi olmasi ilgili olmasi lazim ben cok memnunum ozele gitsem de ancak bu kadar ilgilenirler
poyrazvearya poyrazvearya artık bir doktorda durmam lazım şey gibi ondan ona 😂 Özgür ilgilenir mi sonradan gelen hastaya ikili üçlü onda yaptırmadım ya
Esrauysal poyrazvearya hahaha bosver kız ben kaçtane değiştirdim haberin varmi senin önce özele gittim başlarda sonra devlette iki doktor bu üçüncü oldu 😂😂bakar tabi aşkım mecbur bakacak hem randevu da bulamıyor insan zaten açıklama yapamana gerek yok varsada randevu bulamıyorum sizi önerdiler size geldim bitti 😂🤷♀️