Esmademir Kızlar selam. Her sabah mutlaka hareketli olan bebek uyandığımdan beri hiç oynamadı gece de aynı şekilde hiç hissetmedim. Normal mi bu? Bu arada 35. Haftaya girdim
Fatmasnny Esmademir 35. Haftadayım bebek büyüdüğü ve yeri dar geldiği için hareketler kısıtlanıyormuş. Bende aynı durumdayım
Fatmasnny Esmademir bu saate kadar bir hareket yok bende de ama aşağıda baskı hissediyorum. Birşeyler ye iç, müzik dinle eğer için rahat etmeyecekse sağlık ocağına gidip kalp atışını dinle bence