Kızlar selam,
En üstteki testi dün akşam yaptım diğer ikiside bir bu sabah birise az once yumurtlama olmus sanırım. Dün değil onceki günü değerlendirdim bugünde değerlendiricem. 1 gün ara vermelimiyim sizce yoksa yarında değerlendirsemmi. Ust uste olunca sperm kalıtesi bozuluyormus
https://imgyukle.com/i/nBQtJN