Bu gun doktora gittim.
Test falan verdim yarin cevabi cikacak.
Yarin 36.haftami tamamliyorum.
Bu haftada sezeryan ve ya normal dogum yapan var mi?
Ben bu hafta doguracakmisim gibime geliyor 🥲 (sezeryan)
Bu haftada bebek dunyaya getirenler basindan gecenleri anlata bilir mi? Kuveze konuyor mu ?