Berf123 Daha once ucak için sormustum ama hala karar veremedim ucaklamı yoksa otobuslemi gitmeliyim 2 aylık bebegim var otobusle sizce nasıl olur tecrubelivarmı yardımcı olurmusunuz
Aag06 Berf123 yani bence otobus uzun mrsafrde buyuk insani bile yoruyor o yuzden ucak tercih ederdim Heleki 2 aylik bebis fazla saldirgan,oyun isteyen bir bebis olmadigi icin ucaktada kisa sureli yormayacagini dusunuyorum
mlssrn Berf123 25 inde 2 aylık bebemle uçak yolculuğum olcak bende merak ediyorum nasıl olcak bakalım bunda bile stres oluyorum otobüs çok zorlar diye düşünüyorum