Kubissteyze Merhaba 30 haftalık hamileyim son kontörlümüzde doktor bebeğin sol lateral ventrikül de 9 mm sıvı görünüyor sınırı 10 mm sınıra yakın olduğu için takip edeceğiz dedi bu durumu yaşayan var mı ya da bilgisi olan çok evham yaptım
Semapezik Kubissteyze merhabalar benimde 25+3 de 9mm sıvı dediler sizin bu durum nasıl devam etti bilgi verir misiniz
Asiiilmom Kubissteyze merhabalar bebeğinizin doğdu artık sanirim , bizdede 10 mm ölcüldü takip dedi doktor son durumunuz nedir
Lunaaa92 Semapezik sınırın üstünde de değil zaten bence canınızı sıkmayın Allah’ın izniyle sağlıcakla gelir 🤍 zaten şu anda hiç bişiy denilmeyen bi hamile yok galiba, önceden herşey daha kolaymış kafa rahatlığı olarak
Semapezik Lunaaa92 kesinlikle öyle yediğimiz hormonlu gıdaların sonucu 2 yıl önce bi bebeğimi kaybettim neredeyse tüm organlarında anomaliler vardı rabbim tüm evlatlarımızı sağlıcakla annelerine bağışlasın
Lunaaa92 Semapezik rabbim hepimizin yavrusunu sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin bi daha acı göstermesin 🙏🏻