İyi akşamlar kızlar. Belki hatırlayan olur kızımı kreşe yazdırmayı düşünüyorduk. Ayarladık ve şükür kreşe başladık. Artık hep bizimle. 😍
Neyse asıl konuya geleyim 😅 ilk kreş deneyimimiz çevremde çocuğu kreşe giden arkadaşım falanda yok. Tecrübeli anneler neler alınmalı, neler alınmamalı?