Son adetim 6 Ağustos 5 eylulde silik çizgi ile ögrendım emın olmak için adet günümde tekrar yaptım bırazdaha koyulaştı ertesi gün kan verdim 55 di 5 gün sonra yanı salı günü doktora gittim kese görünmedi sıvı gibi bişe görüyorum ne olduğunu anlamadım dedı beta baktı 525 çıktı çok ıyı dedı 5+2 ydı Pazartesi gel bakalım dedi 6+2 oluyorum sizce kese görünürmü korkuyorum 2 .gebelıgım