Hafizee28 Birannecik1301 çin takvimine göre erkek ama doktorum kız demişdi zor la kız olduğunu öğrendik iki kere gösterdi kendini dahada göstermedi ama beni gören herkes erkek diyo doğunca artk emin olcz
Kizilicee Tutan varsa hangi siteden baktiklarinida atabilirmi çünkü hepsi farkli çıkarıyor ve ayrıca 1 yas ekle cikar gibi seylerde duyuyorum ben kasim dogumluyum tam yas doldurmadigi icinde farkli oluyomus bende cok merak ediyorum bu konuyu
baby3_ Kizilicee hepsinde de aynı çıkıyo benim tekrar baktım da en üstteki de olur alttaki de bilemedim ekle çıkar yapmadım hiç
Eminesray Kizilicee gen testi yaptırcam ben orda kromozomlardan yüzde yüz doğru çıkıyor 20 sinde eve gelip kan alcaklar bakalım nolcak:) çin takvimi kız diyor Allah bilir tabi ama bende kız hissediyorum