Sevgiiss bende nt de gördüğüm kadarıyla yapdım bişiler iki tulum lu takım koydum iki altüstlü takım koydum işte çorab yaka mendili falan koydum bez pişik kremi alt açma örtüsü göğüs pedi kendim içinde iki pijama takımı lohusa takımı almadım kapalıyım başkası gelince feracemi giyerim üstüme diye iki emzirme sütyeni iç çamaşır tülbnt kirli poşeti yelek emzik biberon felan koymadım kullanmayı düşünmüyorum benm valizim bu şekil🌺