Balimbebek44 nolmusnolmus benimde belim ağrıyor ya karnimiz genisliyor diye mi acaba bilemedim . Bende 13+4 um
nolmusnolmus Sleepless_Mother normalde yoktu ama bu sabah vefat haberi aldım üzüldüm , korkuyorum bebeğime bişey olucak diye belim agrinca korktum
Sleepless_Mother nolmusnolmus korkma canım stres yapma bol bol dinlen bacaklarını uzat basın sağolsun bu arada 😐