Aycan05 bana da doktorum ilk kontrolümde verdi direk 1 i , folik asit kullanıyordum direk bunu kullan içerisinde folik dahil hepsi var dedi.. sonra araştırdım çoğu doktor bunu 3. Aydan sonra veriyor ilk 3 ay sadece folik asit kullandırıyorlar.. bazı vitaminlerin fazlası bebekte bazı anomalilere sebep olabilirmiş.. ben 7. Ayımdayım çok şükür bi sıkıntımız olmadı.. belki içeriğindeki vitaminler çok az miktardadır ve sorun olmuyordur yine de araştırılması gerek.