angela4 61Pnar61 37+2 19 gün kaldı 🌸zaman geçmiyor diyordum şimdide doğum nasıl olacak merakı sardı beni sizlerde öyle misiniz? ☺️
Melekannesiiiii minnosanneyim merhaba sizinle daha önce konuşmuştuk haftalarımızda aynıydı sanırım plesantamızda yarım kapatıyordu şuan me durumdasınız doğumunuz nasıl olacak
BurcuMusti3107 Htckrsc ayy aynıyız bizimde 28 gün kaldı çok heyecanlı 🙈 siz çatı muayenesi oldunuz mu acaba
1996gp 40 haftayi doldurrsa 25 gun daha sezryn olursa bi iki hafta kdr zamn var bklm kesinlesmedi henuz😀
Fatma0090 61Pnar61 nasipse erken gelmezse 31+6 yız 38 de sezeryan olucaz tabi dikişlerimi acıp gelmezse 🤣