Burculala Selam kızlar 30 artı 1 iz bugün doktora gittik kız bebek 1400 gr dedi bana zayıf geldi doktora sordum gayet iyi önde bile 3000 3500 arası doğar sonda bir sorun olmazsa dedi
Cns15 Burculala 30+5 de 1770 gramdık bizde .minyon bir bebek olabilir normal dediyse hiç takılmayın bireysel farklılık var sonuçta.pekmez muz karpuz ceviz süt tahin kefir çok işe yarıyor
kuzeymomsss Burculala 1770 gramdı, doktorum bir tahminde bulunmadı şu kiloda doğar diye. 37 haftalıkken doğum yaptım 3490 gram doğdu
yigitinannesiiiii Minigim38 ya benimde öyleydi en son 34+5 te gittim 2050 gram olmuş ama son ayda zaten düzenli kilo alımı olursa 1 kilo alır 3000 kilo doğar diye düşünüyorum erken doğmazsa tabi
izobellaaa-_- 30+0 da 2 kiloydu bana da doktorum gayet normal demişti doktordan doktora fark var herhal de 😀🤦🏻♀️
izobellaaa-_- Zevcan hiç korkma ben de inanmıyorum doğana kadar kilosuna 36+6 da 3000 kiloydu bakalım 38+0 da kaç kilo