Sessizlik__41 38+1 olduk dünden beri sürekli gelen şeffaf kaygan bı akintim War bu normal mi yoksa acile basvurmam gerekiyormu hanımlar 37 haftalıkken 4 kiloyduk tıp 2 diyabetim War ve riskli gebeyim
Kleopatra- Sessizlik__41 Ben 36 haftalığım akıntım böyle. Bence son haftalar diye daha da yoğun. Kırmızımsı yada kahverengimsi olmadığı sürece bir sorun yoktur diye düşünüyorum. Doktora başvurmakta da fayda var tabi ki.
Nesibenur Sessizlik__41 bende de aynısı aynı gün tarihlerimiz de benim de 38+1 araştırdım normalmiş ama benim bebeğim de 3.300 kilo