Kızlar merhaba bu yazıyı daha hastaneden yazıyorum çıkmadan .çok şükür kızıma kavuştum sabah geldim sezeyanla alındı belimden öncelikle bi iğne yapıldı ama orda çok ağladım ağrımadı ağrıtacak die ağladım korktuğun için aslında somra baktım sesi geldi dikişlerim atıldı odama geldi kızım beni bekliyordu ameliyatta o kadar ağladım ki neden dir bilmem burnum tıkandı nefes alamdm oralar birazkötydü ama yanıma getrdiklernfe hersey çok güzeldi şimdi fazlaca agrım var ama o melek gbi hepinizin de bi nefeste kurtulması duamla ama cidden çok aglamayın 🙏🏻😇👍🏻💕💕💕