Nurcangulpideci ben baya olgunlaştıktan sonra eziyorum, limon , tuz , karabiber, pul biberle karıştırıyorum. Tost ekmeğinin içine koyup ya kaşarlı tost yapiyorum . Yada ekmeğin üstüne sürüp tavada dağılmadan pişirdigim yumurtayı koyuyorum üstüne . Kimisi kakaolu muzlu tatli falan yapıyormuş puding gibi ama ben hiç yapmadım 🤷♀️😊