Burcusko geçmiş olsun öncelikle , benimde böyleydi tam sınırdaydı ve endokrin doktorum hemen diyete başlattı beni. Çok faydasını gördüm hamileliğin 2. Trimester döneminde 2 kilo verdim zaten 35. Haftaya kadar daha çok dikkat ediyorsun , şuan bebeğin de kilosu normal , bende hamileliğim boyunca toplamda 5 kilo almış oldum zaten 3.500 kilosu bebek gözüküyor şuan 😊 Ben diyetisyen yerine kendim dikkat ettim internetten okudum, videolar izledim. En önemli şey ara öğün ve şekeri ani arttıran beyaz ekmek ve patates i yemedim , tatlı ve çikolata zaten yoktu hayatımda ve yürüyüş yaptım , yüzdüm 😊 Şuanda yiyorum herşeyi 38. Haftadayım ama vicdan yapıyorum ve hareketimi arttırıyorum yediğim günler 😊 Şeker ve tansiyon gerçekten çok tehlikeli oluyor hamilelikte , O yüzden azıcık fedakarlık gerekiyor maalesef