motherofcats Arkadaşlar bu nst de bebek hareketi gözüküyor mu? Bebişin nst ye girince hareket etmeyeceği tuttu da. Nst öncesinde ve sonrasında hareket etti. Nst sırasınd hafif kıpırdandı 2 3 kez ama. Doktor sıkıntı yok dedi. Merak ettim.
motherofcats kediliyagmurr_00 hareket edince düğmeye bastırıyorlar ya ben ordaki oklar benim bastıklarım herhalde diye düşündüm