Kızlar geçen gün sormuştum size ben fitil kullanıyorum 6 gündür. Bugün de başka bir doktora gittim diğeri içime çok sinmediğinden. 7 haftalık hamileyim bu gittiğim doktor kesinlikle ilk 3 ay fitil kullanılmasını önermedi ağrın olursa parol içebilirsin dedi. İki ayrı doktor iki ayrı görüş. Kafam karıştı hepten karıştı 😏