Kızlar yaklaşık 1 aydır kaşıntım var kollarım karnım bacaklarım heryerim fosur fosur kabardı berbat gece gündüz süren bi kaşıntım var birde kaşıntı kaynaklı sanırım karnım ödem yapmış tüm tahlillerim temiz çıktı kolestaz vs gibi bi durumda yok bugün doktorum kontrole gittiğimde bebeği pazartesi almamız lazım vücudun hamilelikten dolayı reaksiyon gösteriyor bundan sonrası beklese bile kilo alımı olmaz dedi şuan tam 3 kilo pazartesi 38+1 olacağız ve doğum gerçekleşecek ne olur olmaz diye ciğer geliştirici iğne verdi hiç hazır değilim doğuma erken diye üzülüyorum başına gelen anneler yorum yazabilir mi 😢gönlüm biraz daha beklemekten yanı